Rabu, 1 Jun 2011

Sebab ada..,

Aku pandang dunia. Aku lihat sekeliling. Sepi memerhatikan aku yang dikelilingi hutan2 konkrit yang tiada penghujung. Mati. Seolah-olah tiada nyawa. Tiada lagi bunyi alunan bayu menghempas helai2 daun di rimbunan pokok. Cuma tinggal jeritan mesin dan jentera berat sahaja sebagai pengganti.

Ceit, bahasa Hang Tuah mana aku pakai ni? Tukar2..

Skip mukaddimah, kita masuk terus.

Biasa orang suka bergambar dengan barang kebanggaannya. Dengan gizmo2 hebat. Ada yang suka bergambar dengan kereta. Ada yang suka bergambar dengan duit yang disusun sehingga menjadi bentuk kipas cina. Ada yang suka bergambar dengan PC gagahnya (ade ke?). Ada yang suka bergambar dengan kamera hitam berat yang sebenarnya dia sendiri pun tak berapa reti guna. Heh.

Who cares man? Siapa kamu nak cakap itu ini tak boleh kan. Biar lah sebab mereka ada :D

Well, saya nak letak gambar dengan kawan saya. Sebab? Sebab saya ada kawan. Memang, bukan saya sorang je ada kawan.


*kami dah berpunya. jangan nak menggatal

Lagi satu, sebab apa saya post entri yang 'awesome' ni? Mudah. Sebab saya ada blog.

Ahaks.

.Photobucket

8 ulasan:

Daniel Ihsan berkata...

wakke wakannai...hahaha

faiz berkata...

ak like komen daniel ehsan...hahaha

rekbing berkata...

hehe. aku like korang dua :D

Cerah Jeff berkata...

fif,mai kanto meh,sian aq tengok ko tensen dot sana,hahaha

E Y Q A berkata...

kiri skalik berkemeja color baby blue tu taken ke? takde chance laa camni -,-

rekbing berkata...

ye dah.

btw, tu baju hijau lahh ;)

REDARiey berkata...

caption gmbr tu plg xleh blah. haha..

wanbu berkata...

mengong dowh entry lue... bergegar ginjal wa berdekah hahah..