Jumaat, 14 Januari 2011

Kisah dua sahabat

Seorang cuba menegur membernya,

A: Eh, asal ko bila cakap je suke buat orang sakit hati ke marah eh?
B: Aku saje je nak test orang tu bole sabar sampai mana..

Jawabnya selamba sambil tersenyum. Sinis.

A: Oh. Kalau camtu, aku rasa nak ketuk kepala ko dengan hammer bole?
B: Nape pulak?
A: Saje je nak test kepala ko bole tahan ke tak....
B: Erk..


7 ulasan:

Kasim Ahmad berkata...

haha.. try le hentak dengan hammer.. ki3

redbean berkata...

member kamcheng tu..xbole..hehe

Illiana Hidayah berkata...

mendalam ni makna ni~

~:.LiNi.:~ berkata...

ketuk je..jgn xketuk..kamcheng xkamcheng..jgn terlalu bg muka..kalo x,bile lagi dia nk sedar tu silap dia..but the best way,nasihat la dia..jgn ganas2..hehe..^_^

redbean berkata...

@lini: kasau je bunyik..tensyen nk exam ke? hehe

~:.LiNi.:~ berkata...

sou kana~ hehehe..mou sukoshi je ni..ganbarimasu~ doakan jugak ye..^_^

EYQA ♥ berkata...

sgt mendalam maksud entri ni. wuwuwu.