Sabtu, 29 Januari 2011

Menyesal aku tak terkejar-kejar dulu..

Belum setel pun exam aku dah menyibukkan diri dengan urusan luar. Cari part time job. Aku rasa perlu. Perlu supaya terkejar-kejar sekarang. Abes tu aku nak buat ape lagi cuti 2 bulan ni? Nak tanam anggur? Konfem tak hidup. Sejuk... Ok tak lawak. Aku start kelam-kelibut lepas member aku cakap, "baek ko cari sekarang dowh, nanti susah". Aku sekarang kat fasa 'nanti' tu, Ya, macam cilakak susah.

Macam biasa, aku selalu kena alasan tipikal seperti ini.

Kitorang tak terima warga asing.
Student susah sikit la..sebab kena kerja ikut jadual
Kerja ni banyak pakai communication skil. Kalau level awak ni...,
Ok fine. Dari 6 kali call, satu bagi respon positif. Tak cantik kan peratusan ni? Tu pun cakap, "nanti kitorang call KALAU ada kosong". Ok la. Atleast bagi harapan.

.....

Padan muka sape suh cuti tanak balik Malaysia. Hahaakk...ahak...hak. Hak tuihhh! -_-"

p/s: Exam2 pun bole update jugak kan. Biasala aku kan sayang korang sume ni. Mesra pembaca la katakan. Ahaks!

7 ulasan:

Cerah Jeff berkata...

aik,yang haken tu>?

rekbing berkata...

x..y laen. hakken tu buat hal sikit...

as berkata...

good luck exam!! n moga dpt kerja. balik malaysia blh blaja aku. wakaka

Cerah Jeff berkata...

so budak2 kansai da xde baito ke?

rekbing berkata...

jiji ade. bkn xde..ktorg y malas cari..

Aizzat berkata...

di mana ade kemahuan di situ ade jalan..

rekbing berkata...

taching dowh zatt