Ahad, 22 Mei 2011

Mari buang masa!

Aku jenis kalau buat something, tak suka buat sorang2. Tak meriah. Yela, buat berjemaah boleh dapat 27 keseronokan, kan? Tak gitu?


Ahh, mana aci aku sorang je buang masa buat benda lagho ni. Nak jugak tarik korang sekali.

Tengok, busuk gile hati.

Eh, lupa nak mintak pinjam 2:33 minit korang. Pinjam2 pun, aku tak pulangkan balik bunn. HAHA.

10 ulasan:

lutfi berkata...

okeh. ak pnjamkan 10 saat je sbab ak skip2. hahah

wanbu berkata...

meh amik 0:03 minit aq..
yg bakinya pandai2lah carinya hehe..

rekbing berkata...

@lutfi: rugi dowh ko skip. aku head banging layan lagu ni. haha

Cerah Jeff berkata...

aq penah tengok yang kucing tu lame sbb aq xpaham..then baru terfikir aq kene troll,hahaha

Has berkata...

ek? ini ada apa2 mesej ke? (tak faham...) :)

rekbing berkata...

@cerah: haha

@sensei: xde pape pun. sje bosan2. hehe~

Blue Bird berkata...

blogwalking :')

http://thebluedotbirds.blogspot.com/

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

hahaha~

aku terpengaruh.

damn~

rekbing berkata...

@zara: itu motif aku sebenarnye. HAHA

Tulip Chantek berkata...

rugi 2.33 minit aku. cish :p