Selasa, 12 Oktober 2010

Buah yang enak di tempat yang enak

Pertama-tamanya aku nak pesan, korang bersihkan minda terlebih dulu. Sebab aku dapat rasakan aura-aura pikiran korang akan menjalar jauh bila tengok tajuk entri ni. Terutamanya kaum Adam. Selalu pikir out of the box.

Ok, terus kepada titik (straight to the point).

7 bulan aku kat Jepun, aku dapat buat konklusi yang orang Jepun ni kreatif. Tambah sikit, SANGAT kreatif. Tanpa had. Bagi mereka nilai erotis juga satu bentuk nilai estetika yang boleh dipapar umum. Tu pasal industri pornografi berkembang pesat di Jepun (tau je..hehe).

*segugus anggur disitu

*dua biji epal disitu

Kalau jumpa, jangan gatal tangan pi petik pulak buah ni. Malu kat orang. Hehe.

Lokasi : Kobe Harborland, Japan

2 ulasan:

PIDUT ASiS berkata...

jangan petik...gigit terus kat situ..baru style..hahaha

Post Terhangat...

Kamu Boleh Mandi Arak..

redbean berkata...

jgn nakal2 pidut asis..hahaha