Isnin, 7 Februari 2011

100 budak hitam

Assalamualaikum. Tudia aku buang tebiat sikit.

Tap tip tup dah entri ke-100. Aku cakap macam 9bulan tu kejap kan. Kau blogging dapat ape? Orang 9bulan keje dah beli rumah sebijik dah. Maaf aku dah pegi lebih dari garisan (going over the line). Hehe..

Orang cakap entri ke-100 harus ada grand. Ada kelainan. Mengetahui hakikat ni buat aku tekanan. Penat pikir cari idea. Pandang kiri kanan tak jumpa.

Ok lah. Aku nak tunjuk benda ni. Benda yang aku pandang tiap2 hari.



*rasanya aku xpenah tulis pasal piala AFF

*cakap jepun lawak. apekah?

*???

Baca balik search keywords ni buat aku tergelak sorang2.

*bunyi cengkerik*

Pffttt! Aku dah agak entri ke-100 aku jadi lame camni. Buat entri kejadah ni memang buat aku nampak macam loser. Ini bukan aku.

Ntah pape aku tulis ni...

3 ulasan:

as berkata...

dan aku plak foolower ke 100 ko ritu. tp sbb aku xde gmbr, maka ke belakang la aku. wakaka.. dan entry ke 100 ko, mmg klakar.. XD

rekbing berkata...

@as: letak la backlink. bole ak jengok blog ko pulak nnt :)

Cerah Jeff berkata...

fif,aq taw aq lame tp camne nak tgk keyword tu? maksud aq kat blog aq