Sabtu, 26 Februari 2011

Terima kasih

Gambar ni tolong aku tadi.


"Tenkiu Brendon Urie"
*sengih sampai telinga*

5 ulasan:

Has berkata...

apa kena mengena gambar ini dengan kamu? :)

redbean berkata...

kalau org laen tny, sy nk diam je. tp kalau sensei sy kene jawab lah..hehe

smlm, xtau cmne nk guide tukang gunting rambut tu, sy tnjuk gambar ni ckp "buat style camni". mujur sempat jmpe gambar ni. tu je :D

LORD ZARA 札拉 berkata...

Baru nak tanya kenapa, tapi dah dapat jawapan di atas.

he he he.

Ku pergi gunting rambut, bawa gambar Charlize Theron dalam cerita Aeon Flux. Ha ha ha.

Balik rumah Mak kata aku pesen tak gunting rambut. T____T

Has berkata...

haha thanks! so mana kekka nye? kena tunjuk kekka juge :D

redbean berkata...

@zara: yela, pesen charlize theron tu pun aku nmpak mcm dia maen tebas sendiri jek..

@sensei: kekka? tggu jambang tmbuh macam tu, kulit cerah macam dlm tu baru sy tunjuk :D