Selasa, 16 November 2010

Esok hari Rabu.

Tajuk entri tu jawapan bila aku ditanya esok hari apa. Kering. Pastu aku tambah,

"Ape la kau, hari pun tak ingat..,"
"Esok Raya Haji la sengal!"

Bodoh. Raya Haji pun tak ingat. Hari spesel umat Islam. Yela. Aku tak nampak pun orang ramai-ramai segak bergaya dengan baju melayu, baju kurung. Tak nampak pun upacara penuh challenging iaitu tumbangkan si gagah perkasa lembu dan kerbau. Buat korban. Tak nampak pun budak-budak bawak sampul/walet sambil kira income pegi beraya. Even pulangan tak lah seberapa.

Aku tak nampak suma tu, kira logiklah aku tak tau. Bukan salah aku kan.

Aku baru balik Mesia 2 bulan lepas. Dah rindu nak balik pulak. Waa~ T_T

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA

*Ada orang cabar aku pakai baju cam kat atas ni gi kelas esok. Ade brann??

Tapi orang cakap, raya kat perantauan best. Tak perlu preparation. Suke hati kau nak sambut ke tak...nak kena pelangkung??

6 ulasan:

ADNI RIDZUAN berkata...

firsttttt! echehh msti ko dh bajet oh tidak hahaha

sape ajar main pelangkung2 nih? ;p

redbean berkata...

tahniah r dpt first!! (emoticon hidung berdarah)
weyh, pelangkong bkn bahasa garden of eden je la..hahahaha

PIDUT ASiS berkata...

raya kat perantauan la best..tak caya g masjid yoyogi...g embassy tak rasa...

redbean berkata...

haha..xbole bro, aku ada kls esok.

EYQA ♥ berkata...

cian dea raya haji di perantauan. ngeeee :p

redbean berkata...

xpe..cool je~ (dlm hati: sedey..)