Ahad, 14 November 2010

Iphone 5 dah kuar!

Kuar je gadget baru, mulalah mat-mat gadjet sibuk nak update gadjet2 terbaru. Siap kondem Sony Ericcson k610i (x-hanset aku tuh) tu artifak zaman batu. Kuang asam. Kalau Nokia 3310i, apetah lagi. Takpe, certain orang suke barang antik. Macam-macam, Sony Ericcson Experia la, Nokia N8 la, Iphone 4 la ntah hape bende. Eh, korang menti ingat Iphone4 tu produk terbaru Apple kan? Korang silap besar.

Tengok ni the brand new Iphone5!



"Amazing new feature, it's invisible" Sempoi. Haha.

Ape lagi, grab it now lahh.

7 ulasan:

gnesop.com berkata...

iphone 4 pun blom pakai dah nak kuar iphone 5? huhuhu
bila la sop boleh pakai iphone nih

redbean berkata...

xyah fon gmpak2 sop, bole call bole mesej sudah..hehe

PIDUT ASiS berkata...

yela..tapi en.redbean pon pakai iphone..XD

redbean berkata...

itu terpaksa..haha

EYQA ♥ berkata...

awak, nak 1. (kelip2 mate)

redbean berkata...

cbe chek kt tgn, dh ade kot..invisible kan :)

pasarsoftware berkata...

wiiih...
pgen banget punya iphone 5...