Sabtu, 6 November 2010

Festival Ikoma 2010

Sori kepada readers yang lama menunggu untuk entri baru (walau seorang dua, tenkiu lah guys!). 4-5 hari kebelakangan ni aku bizi sikit. Cakap cuti, bizi ape? Haa, kat universiti aku ade anjurkan festival. Festival Ikoma. Ikoma tu nama tempat actually. Berjarak jugak dari tempat aku ni. Ntah kenapa diorang amek nama tu. Takpe, abaikan.

Memandangkan aku ketandusan idea untuk menhapdate blog, aku kongsikanlah beberapa gambar time Festival Ikoma tu.

Secara amnya, aktiviti jual-menjual confem ada. Usahawan, sikap bijak mencari peluang harus ada.


*ejaan: mungkin disengajakan.

Day 1: Girls group dance (ala-ala SNSD gitu)
Hari pertama je terus umphh. Sori ah satu gambar aku sempat snap. Aku tak rela bazirkan detik2 indah aku dengan menilai hasil imej gambar yang diambil kat kamera. Baek tengok je di depan mata. Hehe.

*EVE48 in the hausss~

Day 2: Student Band
Aku sempat tengok 3-4 band je. Datang lambat. Lagi berita buruk, aku tak bawak kamera time ni. So, takde gambar. Sori :(

*cannot display images

Day 3: Dance Crew (1 artis jemputan)
Yang ni memang buat aku high. Yang paling aku tak rasa rugi kalau datang. Excited gile. Siap headbanging lagi. Ntah, pelik kan.

*2 grup ni paling best aku rasa. Nama grup, aku tak sempat tangkap.

Day 4: Band jemputan dan majlis penutup
Terlepas band jemputan, aku harap ade lagi muzik boom boom masa majlis penutup. Hampa. Mujur ade grup cheerleaders. Terubat jugak. Hehe.


Sebab kedua aku bizi minggu ni sebab aku ada buat part time sikit. Ade gak cite menarik. Apa dia? Nanti lah aku story :)

3 ulasan:

say- O berkata...

sesungguhnya aku sangat teringin nak pi jepun.

rekbing berkata...

ak tau..mgikut ilmu kejepunan, aku rasa hg lg layak dr aku..haha

say- O berkata...

damn betul, ahahaha
*tengah melayan koleksi drama jepun banyak gila, haha*