Khamis, 2 Disember 2010

Cuba google nama anda

Korang penah google nama sendiri?


Zachary Garcia, pelajar yang suka-suka menggoogle namanya sendiri terkejut apabila dapat tahu namanya dilibatkan dalam satu pembunuhan kejam. Omak kau!

Beliau yang terkejut dan marah bila mana ada pihak mengaitkan namanya dengan perkara yang dia tak buat.
Dia terus call Polk County Police kat Florida. Memang gentlemen. Tak menggelabah. Yela, kalau aku pun mengamuk. Aku yang even tak penah mengguris hati orang ni, tiba2 dituduh membunuh. Pembunuhan kejam pulak tu. Dabeliutieff!

Suspek sebenar, Zachery Garcia (dieja dengan 'e' dan bukannya 'a'), juga berkongsi besday dengan Garcia, 6 March.

Jom google nama sendiri pulak. Aku dah check. Bersih. Korang try lak pulak. Mana tau keluar pewaris harta mana2 jutawan ke, bole pegi tuntut. Hehe.

Selamat mencuba.

Sumber Daily Mail

10 ulasan:

shaffique berkata...

dah try dah. nama aku suci dan bersih. haha.


My latest entry : Pick Up Line Versi Harry Potter

jaya jr berkata...

haha.rase2 lepas cek tadi ok je kot..huu

Yanti Hasmuni berkata...

hehe name yan pon suci :D

rekbing berkata...

bagus2..jgn jadi cam mamat kat atas ni lak..ehe

Nur Azila Ismail berkata...

nama sy x de kesalahan jenayah . hee

huda berkata...

aaahhh.asal ramai nama sama ni.damn

Cerah Jeff berkata...

afif,try google ni: beruk
then ko tgk beruk mane yang kluar

touya berkata...

fuhhhhhhh aku masih suci

Unknown berkata...

hahaha....
xpasal2...
klau nma xbersih nk call police mne plak.?

rekbing berkata...

@savinghuda: dorg tmpg populariti ko tuh
@nuyuin: polis tantri pn bole