Selasa, 21 Disember 2010

Rekod 6 tahun terbakar begitu sahaja.

Aku terbangun awal. Tak bole tido balik. Ohh. Hari ni cuti. Bosan gile tak tau buatpe. Aku post lah entri dungu ni. Nah amekk!

6 tahun aku setia dengan Biore For Men Energizing White. Aku tak kisah dia tak buat aku putih, walau ada perkataan 'white' kat situ. Aku tak amek hati. Remy Ishak kulit gelap pun hensem jugak, aku fikir. Kulit aku maintain energetic tanpa cela aku dah cukup bersyukur.

Alih2, aku datang Jepun je, kulit aku dah mengada-ada tanak pakai produk Malaysia. Langsung tak kesian kat aku. Dulu nampak je tunas2 jerawat parasit ni, aku sental ngan Biore, boleh je halau. Sekarang ni 6 bulan aku pakai, si tunas2 jerawat tu tanak jugak berambus. Siap beranak pinak lagi atas muka aku ni. Cilakak. Kulit aku ni culture shock mungkin.

Dulu aku fikir lelaki ni kena ada jerawat jugak sikit. Baru maskulin. Macho. Tak nampak comel sangat cam si Justin Bieber (1st time aku eja nama dia btol). Aku pikir balik, tu zaman purba punya idea. Permintaan sekarang mahu jadi metroseksual perlu kulit licin tanpa jerawat. Ok fine. Aku go with the flow.

1st time aku beli ubat jerawat. Ni je cerita aku sebenarnya. Kan aku cakap kisah hidup aku memang lame. Haha.

*cubaan untuk menjadi metroseksual

Tapi bayangkan, 6 taun tu! Kalau baby korang bagi drumset sebijik, dah jadi camni dah.

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lepas ni upload gambar ko plak. sebelum & selepas guna. ko tak join MLM untuk beli produk tu kan? hehe

rekbing berkata...

lah, xckp awal2..gamba sblm xsmpat amek, dh jd slpas daa

Encik Ska berkata...

hahaha. 6 tahun tuu

sirNyokism berkata...

ngeh! loreal la pulak..
haha.. =P

rekbing berkata...

loreal mahal. xmmpu..hehe

huda berkata...

apeni efek dia nmpk lps 6taun ke?wow jambu la lepas ni ek.ok book.

rekbing berkata...

kau slh paham ni. aku ckp kulit ak maintain berseri 6taun dgn biore. walau xjd putih.
book? ok isi borang.

REDARiey berkata...

saya juga 1st time beli pencuci muka yg khas untuk jerawat! haha.. berkesan insya Allah :)

rekbing berkata...

ok2..btw welkam REDblack!