Khamis, 14 April 2011

Kalau begini, carpooling pun tak guna

Yeah, kelas dah mula. Tapi aku tak ada kelas pun. Tinggal pegi lab dengan buat thesis saja (sebut lab dengan thesis bajet gempak kan). Ok aku nak kongsi satu scene depan kampus aku. Dah lama tak tengok fenomena ni.



Camne nak lalu ni?

Kalau pasang hon lori kat basikal aku best ni. Sekali aku pon-pon kat belakang, mau melompat diorang kat depan ni. Hihi.

Tudia. Dah mula pikiaq kerja gila.

*aku tak maksudkan ini

4 ulasan:

LORD ZARA 札拉 berkata...

hahaha~

basikal masih yang terbaik~

XD

tapi aku tau, budak2 yang belajar Jepun, beli kereta, simpan nak bawa balik Malaysia. Kat sana, semua gasak mengayuh basikal je~

XD

redbean berkata...

naek beskal nk saving beli kete. hehe

kyo_9 berkata...

pergh.. ko gerak g dai time subuh ke ape?

redbean berkata...

ni dh petang bro. camera pulak cikai. cmnila hasil.

huhu