Selasa, 22 Jun 2010

Karya asal iklan Sunsilk

Anda ingat iklan syampu Sunsilk yang agak femes beberapa tahun dulu? Kalau tak, click sini. Kalau aku sebagai lelaki sejati, mana boleh lupa. Cewek iklan cun bangat sih. Pria-pria terhebat sehebat Ariel Peterpornpan pun boleh cayaq (cair). LOL. Tambah pulak petikan gitar akustik lagu “Istimewa” dendangan Indigo yang tangkap leleh. Memang meleleh.

Beberapa hari lepas, aku terjumpa video yang saling tak tumpah seperti video iklan Sunsilk berkenaan. Setelah diamati berkali-kali, aku percaya inilah video asal yang telah diciplak oleh produksi pengiklanan Sunsilk. Aku kecewa dengan Sunsilk. Aku kecewa dengan awek cun. Aku kecewa dengan segalanya.

p/s: Cerita di atas hanya rekaan semata-mata. Takde kaitan dengan yang hidup atau dengan yang mati. Ni sebenarnya video ciptaan kanak-kanak kreatif dari UiTM Melaka. Wa salute sama lu!

7 ulasan:

amiriz™ berkata...

sumpah geli..hahaha. . tp nice... :D

redbean berkata...

geli 2 y syok

amiriz™ berkata...

geli x syok.. geli-geli tu yg syok.. hahahaha. .apa benda aku merapu ni

redbean berkata...

aku pn xtaw..haha

ayesyaazreena berkata...

hehh..apa daaa~~~ hahaha
-__-"

iniAKU berkata...

haha.mcm siot..tp besh >____<

redbean berkata...

kene bg grammy award ni..kreatif2..hehe