Selasa, 24 Ogos 2010

Soalan killer


Esok aku balik Malaysia. So, aku perlu bertungkus-lumus untuk menyediakan skema jawapan untuk soalan-soalan killer daripada sanak saudara aku yang terdiri daripada beberapa lapisan masyarakat.

Seperti,

Apa beza Jepun dan Malaysia?
Cakap Jepun sikit, boleh?
Kat Jepun ada Ultraman tak?

Even,
Pernah jumpa Maria Ozawa tak kat Jepun?

Macam-macam.

Nampak macam mudah. Tapi nak puaskan hati diorang memang susah. Aku tak salahkan diorang. Kadang-kadang bila jiwa dikuasai perasaan ingin tahu, memang soalan yang agak entah hape-hape akan timbul.

Kalau aku ada sedara macam 'aku' pun, aku jadi macam tu jugak. Rasanya.


2 ulasan:

apik pehe berkata...

haha..macam2 la..siap tau da sape tu maria ozawa..
selamat pulang ke tanahair

redbean berkata...

@apik 2 soalan dr rakan sebaya y cukup arif ttg artis jpn 2..suke btol die dgn cik maria