Khamis, 8 Julai 2010

Tuan empunya suara Pikachu

Pika! Pika!

Mesti korang ingat suara kiut siapa apa ni kan? (perlu jawapan ke?)

Dulu tiap2 minggu, hari sabtu 8.30 malam mesti adik aku terpacak kat depan tv. Tengok Pokemon (dah adik aku tengok, aku “terpaksa” tengok. Tv rumah aku ada 1 je). Time tu, kalau Pikachu nak kalah ke kena attack teruk2 ke, aku mesti kesian/sedih semacam. Ntah. Macam ada chemistry. Biasalah kanak-kanak ribena.

Sebut pasal Pikachu, ni la Otani Ikue, pemilik suara character comel Pikachu.



Korang rasa kiut ke? Aku rasa tak.

Adakah ini mungkin tanda-tanda aku semakin meningkat matang?

5 ulasan:

ayesyaazreena berkata...

haha.
dulu bila dapat tau siapa suara sbenar pikachu,
rasa cam tak comel dah. hihi :P

redbean berkata...

jgn diskriminasi..hehe

ijat_asni berkata...

haha.
tgelak kot~

PIDUT ASiS berkata...

aku ingat hang yang jadi pikachu tu redbean..hahaha

redbean berkata...

xbleh,,suara ak garau..haha